¿Vos agrà?

¿Vos agrà?

Notapor Bernabe el 2 de Octubre, 2008 - 10:46 h.

Ser valencians es la nostra forma de ser catalans.
Bernabe

Catalán

Notapor Bernabe el 14 de Noviembre, 2008 - 14:50 h.

Aplaudir el acierto del Partido Popular al defender el nombre de valenciano y enseñar verdaderamente catalán, porque el valenciano es catalán. Bien PP
Bernabe

em trenque les mans

Notapor ONTINY el 5 de Diciembre, 2008 - 14:50 h.

Clar que si, jo em trenque les mans aplaudin, no te fastidia, esta molt be parlar de "defensar el valenciano", no practicar-lo, i fer creure a les persones idees enganyoses sense fundament
ONTINY

La reserva valenciana

Notapor LaReserva el 5 de Diciembre, 2008 - 20:00 h.

Som desplaçats aquells que vivim en pobles o ciutats lluny del centre de València.
Com les pel·lícules de vaquers que ens trauen tots els dies en "canal nueve telecamps".
I un tio que ni sent la seua llengua, que ni la vol "deminoritzar" i que ens veu baix un prisma reductiu, arriba a ta casa i et diu el que no tens que dir i com has de fer-ho.

La llengua serveix per a unir, i el PP la utilitza per a dividir, donant joc a aquells que volen defensar lo indefensable o aquells que un dia vam acollir en la nostra terra i van matar la nostra identitat.

No ens confoneu amb demagògia i frases anticatalanistes, l'enemic, amics meus, el tenim en casa.

Un valencià
LaReserva

avl catalanista

Notapor avl catalanista el 5 de Diciembre, 2008 - 21:52 h.

Claro que tenemos al enemigo en casa: la AVL catalanista. Efectivamente soy antienemigo, antiestafa, antimafia i sobretot antifaves.
avl catalanista

Re: ¿Vos agrà?

Notapor alsanchis el 1 de Febrero, 2009 - 16:04 h.

Abans que res eres antivalencianista, paraules despectives escrites en castellà, i com tú hi ha molta gentola, destructiva i no constructiva. Dirigit al "Avl anticatalanista"
alsanchis

¿Catalanistas? ¿hay?

Notapor avitaX el 3 de Febrero, 2009 - 14:13 h.

Parece que al senyor sanchis le molesta que senyalemos las maldades que nos rodean. I'm sorry, para eso estamos. La avl es un sofisticado engendro catalanista para que no sea notado por la gente normal, la mayoria, demasiado ocupada en ganarse la vida. Si el Sr. Sanchis, que parece tiene tiempo, no quiere quedar como burro integral que afine sus deposiciones.
avitaX