Els arguments del blaverisme...

Els arguments del blaverisme...

Notapor goPe el 20 de Octubre, 2012 - 9:30 h.

...radical es basen en: del que hi hagueren volgut que fora i no va ser, d'enveges i manies.

Tinc clar, que hi ha que explicar com cal, que Ausiàs March, Joanot Martorell i tants altres, eren valencians de naixença i no catalans, encara que gastaven la mateixa llengua. I que el nostre segle d'or es va produir al País Valencià, juntament amb les altres dos nacionalitats on el tronc lingüístic era el mateix.

El gastar la mateixa llengua no canvia de nacionalitat a ningú, encara que alguns s'empenyen en que així siga.
Així que, nosaltres, dins de la unitat lingüística que ens unix a les altres nacionalitats, sempre serem valencians diferenciats en la nostra parla, personalitat i idiosincràsia en general. Qui parle eixe "barcelonï" que tanta por vos fa i vos preocupa, serà perquè li donarà la gana, com altres amb el castellà.

Mentrestant, per a l'amargura i ràbies radicals d'uns pocs que els agradaria imposar els seus criteris personals, continuen més vives que mai i OFICIALS, les Normes de Castelló regulades per l'A.V.Ll. només per al País Valencià, i que mai ens obligarà a parlar eixe temut "barceloní". "Barceloní" que useu com a bandera per a fer por a algun que altre valencià. (al menys ho intenteu sense cap resultat positiu).

Jo jo jo jo jo, de TE. sapo :x :evil: crooc crooc.

Que tinguem un Bon Cap de Setmana al País Valencià. 8-) i :D .
goPe

Re: Els arguments del blaverisme...

Notapor BLANC I NEGRE el 22 de Octubre, 2012 - 18:04 h.

Mucho más OFICIAL es la senyera CORONADA, con franja azul, blavera para tí y nuestro himno, y bien que lo despreciaís...
¡¡¡ Ah claro !!! que para la esquerreta PANCA lo "oficial y legal" es solo lo que le interesa...
BLANC I NEGRE

Re: Els arguments del blaverisme...

Notapor goPe el 27 de Octubre, 2012 - 14:20 h.

...radical.

Si els radicals blavers toleraren i foren moderats ( encara que no els agradara certs consens democràtic) amb la estatutària, legal i oficial normalització lingüística, Normes de Castelló, A.V.Ll., com ho som la majoria del valencianisme normal amb al blau de la senyera per a tot el País, i la música del himne, possiblement, eixe blaverisme fonamentalista i radical existent al País Valencià format per quatre cullerots :x croocs croocs :evil: i cía :oops: , deixaria d'existir dins del món democràtic.

En esta vida tot no és BLANC o NEGRE, hi molts matisos amb dret a respecte si estos són respectuosos.

Bon Cap de Setmana al País Valencià.
8-) i :D
goPe