JUAN BENITO RODRIGUEZ MANZANARES("Joan Benet")

JUAN BENITO RODRIGUEZ MANZANARES("Joan Benet")

Notapor Alzira el 21 de Septiembre, 2012 - 13:03 h.

Payasito

(Jotabém)

Son las siete de la tarde,
todo el público hace alarde,

con la voz a pleno grito,
chillando y tocando el pito,
llamando al gran payasito,
¡de los niños, favorito!

Mientras que entre bambalinas,
oculto tras las cortinas,

triste el payasito arde,
en ese fuego maldito,
que solo le clava espinas.

Pues eran las seis y media,
cuando surgió la tragedia...

Juan Benito Rodríguez Manzanares
( Joan Benet de Gonsal i Pomanases)

(En dolsa llengua)

http://www.juan-benito.com/jotabe.htm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Payasitos? I tant! :lol: :o :lol: :o :lol: :o :lol:
Alzira

Re: JUAN BENITO RODRIGUEZ MANZANARES("Joan Benet")

Notapor El Buitre el 21 de Septiembre, 2012 - 15:18 h.

Com a bona pancatalanista, saps manipular qualsevol tema. Pero em dona lo mateix. Es lo vostre i estem acostumats.

Si algú està interessat en conéixer a Joan Benet, es ficarà en internet i trobarà tota la informació que vullga. Al mateix temps, es donarà conte de que el teu comentari, no aporta res d'interés i sols pretén l'intent d'una burla, que te com a justificació, la teua ignorància.

Alzireta: No mes teniu que escriure i parlar com ho feu de costum. Vosatros mateixa pregoneu vostre nivell, i junt als quatre “subnormalitzats” que ademés presumiu de valencians, ataqueu a cegues, com els bous embolats, a tot allò que pinte una miqueta blau.

A hores d'ara, tampoc podem estranyar-mos de res. Son massa anys de pancatalanisme.
El Buitre

Notapor Alzira el 21 de Septiembre, 2012 - 15:40 h.

Com cada vegada que feu el ridícul- que és prou sovint- vens a donar el discurset de valenciania ofesa.

Efectivament, com qualsevol pot comprovar:

L'autor del llibret del curs que es fa al GAV, (GRUP ANTI-VALENCIA) es diu Juan Benito Rodríguez Manzanares i firma el llibret com "Joan Benet" Un fet.

L'autor firma en la seua pàgina web, en castellà, Juan Benito Rodríguez Manzanares, que com bé dius, i tots podran veure i vore està plena d'escrits en la dolsa llengua, castellana.

No tinc, ni tindria cap problema en que el teu geni de la llengua i literatura valenciana es diga Juan Benito Rodríguez Manzanares i així haguera firmat el llibre més important del valencià del s.XXI, del qual probablement es vendran més de 6 exemplars! Però:

Si no et sembla ridícul que el militar Juan Benito Rodríguez Manzanares signe un dels pocs treballs que ha fet en valencià, com a Joan Benet, és que tens poc sentit del ridícul, que és el que passa, efectivament.

Només t'ha faltat en el teu post d'anunciament de la gran obra, presentar-lo com una gran autoritat mundial de la filologia i la romanística.

En els seus "poemes" queda ben reflectit, com qualsevol pot comprovar- el seu gran amor per la seua llengua: el castellà.

I dispensa el meu riure, que no és per tú:

"con la voz a pleno grito,
¡de los niños, favorito!
"

Ha, :lol: ha :lol: ,ha :lol:

El nou Aussiàs March Valencià.

On estiguen els poemes del Juan Palomo eixe, ja no cal llegir ni a Joanot ni a l'Estellés... Eh?

Salutacions, Juan Buitre.

O et dius Joan Voltor?

Ah, una curiositat! Com sempre em dius pancatalanista del dialecte barceloní i tal, supose que vols dir que jo no escric en valencià.... T'agrairia que em posares les paraules que consideres infectes i tal i qual. A veure ( esta és una, eh) si tinc un simple catarret, o és neumonia.... Ja vorem.
Alzira

Notapor Alzira el 18 de Octubre, 2012 - 17:32 h.

Con la voz a pleno grito,
de los niños, favorito
:

Don Juan Benito. (Sin asentos, eh?)
Alzira