EL SIMPÁTIC NÚMERO 4

EL SIMPÁTIC NÚMERO 4

Notapor El Buitre el 8 de Mayo, 2012 - 10:58 h.

Els països catalans son quatre: Barcelona, Tarragona Lérida i Gerona.
Els que pensen que son una nació, també son quatre: Quatre gats.
Els que parlen català ( o catalaní – barceloní ), també son quatre: Catalanistes, pancatalanistes, nacionalistes i independentistes.
I mes de quatre voltes, li'ls havem dit, que no tenim res a vore en els seus deliris de grandea. Que no som com ells. Que ací parlem valencià. Que no fa falta que mos subnormalisen nostra llengua.
Fa “quatre dies”, els catalans, no tenien ni bandera, ni sardana, ni gramàtica, ni història.

Està a punt d'eixir un llibre a on podrem llegir un cabaç de raons que demostren que ací en lo Regne mai s'ha parlat atra cosa que no siga nostra genuïna llengua valenciana. Que tota la falsa història manipulada referent a la repoblació, es mentira.

Dins de quatre dies, aquell que vullga enterar-se de mes de quatre coses, tindrà l'oportunitat de obrir els ulls als verdaders fets de tot este montage.

Vos informaré puntualment dins de poc, ¡en quatre paraules!.
El Buitre

Re: EL SIMPÁTIC NÚMERO 4

Notapor Alzira el 8 de Mayo, 2012 - 15:28 h.

D'on haurà eixit este pardal? Entre este pardal, el del llibre que diu que eixirà, lo sapo i el valensiano asul no junten ni quatre neurones.

Us cal que us ho passe al "valensiano" o ja ho agafeu llegint-ho a poc a poc?
Alzira

Notapor Safanoria el 8 de Mayo, 2012 - 19:21 h.

:lol: :lol: :lol: :lol: fa temps que no entre pero no puc resistirme ara per a dirte, Sabadelleta, que una bona pardalá t'arreglaria tots els mals de cap que tens, perque te veig molt bascosa :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: VIXCA EL REGNE DE VALENCIA
Safanoria

Notapor Alzira el 8 de Mayo, 2012 - 20:07 h.

Tu, safaescòria, ni a una neurona arribes.
Alzira

Notapor croac-croac el 8 de Mayo, 2012 - 21:04 h.

Kullons aUssireÑeta ramblereta :? , com els olores ¡¡els pardals, clar!!. :twisted:

Eixa gabieta :oops: dona molt de partit. ;)

Ale, a per la ració d'esquellola, pardala. :lol: :lol: :lol:

¡¡DEMOCRÀCIA REAL YA!! :mrgreen: per més que fota (i ya li fot, ya) al..... KKpellà i a sa Krià.

:mrgreen: :lol: :mrgreen:

croac, croac
croac, croac
Si no te recorden gens, no importa lo bo que sigues.
croac-croac

Notapor El Buitre el 8 de Mayo, 2012 - 21:35 h.

No m'agrada contestar directament a ningú, pero per alusions, vos puc alvançar les dades que aclarixquen els dubtes que pugau tindre respecte ad este “insignificant pardal”.

Com a buitre que soc, m'agrada la carronya, i en ella m'entretinc quan les meues obligacions em deixen temps per a tractar de posar orde ad esta usurpació cultural que mos ve del nordest de nostra benvolguda nació, que no pot ser atra que Espanya; ademés de que no n'hi ha un atra.

“El del llibre que diu que eixirà” no se a quina persona et referixes. Yo no l'ha nomenat.
Mes be puc supondre que vols dir “lo del llibre que diu que eixirà”.
Perque el del llibre, sempre serà l'autor, o el que el ven, o el que l'ha comprat. Si parlem referint-mos -mos al llibre, tindrem que dir “lo del llibre...”

I en quant a lo de les quatre neurones, mai m'ha parat a contar-me-les, pero et puc assegurar, que encara que no siguen mes que quatre, per a un pardal carronyer com yo, son suficients si funcionen de la manera que a mi em funcionen. No estic normalisat, pero això es una cosa que em la trau fluixa.
Podria fer-te referència a animalets de dos pates també, que presumint de moltes neurones mes, no paren de bramar com si d'una rècua de burros es tractara.

Amic Alzira: T'entenc de sobra. Fa ya molt de temps, quan vaig sentir la primera “catalanada”, recent eixit de l'ou, em vaig pixar en els bolquers i em vaig pegar una tamborinada en terra al caurem del niu a on estava, esperant dependre a volar.

Espere que açò t'ho prengues com una animació per a que els forums de Las Provincias, tinguen alguna vegà cap cosa que no avorrixca a la clientela.
El Buitre

Notapor Alzira el 8 de Mayo, 2012 - 21:51 h.

No us adoneu que no podeu enganyar ja a ningú, ni tant sols a vosaltres mateixos?

Deixeu la sub-normalitat i normalitzeu-vos
Alzira

Notapor El Buitre el 8 de Mayo, 2012 - 22:29 h.

Pero..... ¡Alzira! ¿Qui està enganyant a qui?
Sembla com si els valencians estiguerem donant queixes de cap cosa que no existix.
Em fas pensar que t'han convertit en un “tonto útil”. ¿Es de veres?
L'únic que em pot convéncer, es que estigues traguen una compensació econòmica com la tenen tots els que defenen al catalanisme; perque si ho fas de baes, ¿ A on tens la compensació ?
El Buitre

Notapor Alzira el 9 de Mayo, 2012 - 9:14 h.

Esteu malalts d'obsessió catalanista, donant sempre la murga en complots i històries del llop i la caputxeta. I tot pel problema mental que patiu que no us deixa reconèixer que compartim llengua en altres territoris de fora del PAIS VALENCIÀ.

Aneu al psiquiatra per tractar-vos la paranòia i el problema de negació obsessiva de la realitat que patiu.

Sou una secta que ja només segueixen quatre gats.
Alzira

Notapor HÉCTOR BLAU el 9 de Mayo, 2012 - 22:22 h.

La extrema derecha, tercera fuerza política en Francia, arrasa en Grecia, donde hablan de poner alambradas y explusar a todos los ilegales. La ideología de la extrema derecha está en auge y se va a expandir como una mancha de aceite por toda Europa, incluyendo España. ¡Tiembla, Al-Cira! Te quedan 4 días de vivir de fantasías psicóticas, países catalanes que ni existen ni jamás existieron y cosas así.
"No se os puede dejar solos" (proverbio hispano).
HÉCTOR BLAU

Siguiente