MOLTS VALENCIANS NO US HO MEREIXEU!

MOLTS VALENCIANS NO US HO MEREIXEU!

Notapor Vicenç Marquès i Sanmiquel el 20 de Marzo, 2007 - 9:30 h.

No, molts valencians no us mereixeu el Govern que teniu al País Valencià.
Com també hi ha molts valencians, que sí que hi estan d’acord, amb les decisions que pren aquest mateix Govern.
Però no em negaran, que aquesta decisió de prohibir dràsticament les emissions de TV3 a tot el País Valencià, no deixa de ser una caparrada del senyor Camps i els qui l’envolten.
Em consta que hi ha molts valencians que n’estan contentíssims amb les emissions de TV3 i les volen seguir veient, però que també s’ho passen molt bé amb el canal propi de la Comunitat Valenciana, Canal-9, com és natural i lògic.
A mi em passa el mateix. Jo sóc català i n’estic enamorat de TV3, però com que a través de la parabòlica puc veure el canal internacional de la TVV, cada dia me la miro una estona. Hi ha dies que molta estona. M’encanta escoltar el català que es parla a València! A voltes, m’emociona i tot!
No sé quins motius té el senyor Camps i el seu Govern per tallar les emissions de TV3.
Gent molt ben informada del País Valencià diuen que és perquè la TV3 és un canal de televisió que els del PP de València no poden controlar. Podria ésser una raó, i fins i tot una raó de pes. Però això fora carregar-se d’un plomall totes les lleis de la llibertat d’expressió, i la lliure elecció de programació de ràdio i televisió vingui d’allà on vingui.
Esteu arreglats alguns valencians amb el Govern que teniu!
Faig tard per felicitar-vos les Festes Falleres, però com que em sembla que encara queda avui, doncs això; Molt bones Festes Falleres! I els que en sabeu, comenceu a pensar els “ninots” per l’any vinent!
Vicenç Marquès i Sanmiquel

tv3

Notapor xicona el 24 de Marzo, 2011 - 21:56 h.

Em pareix perfecte que no es vega tv3, els valencians del nort que es chinchen...
xicona