la basura mes cara

la basura mes cara

Notapor enjo el 28 de Noviembre, 2008 - 19:26 h.

esta en carcaixent, un 30%, ha pujat l`ajuntament als bars i restaurants, respecte a l`any passat, pero teniu que pensar que en l`ajuntament de carcaixent hi ha mol d`enxufat, i cada vega tenen mes nomines que pagar, tenen que traure diners de aon siga, ne sobren la mitat
enjo

Re: la basura mes cara

Notapor ratpenat el 25 de Febrero, 2010 - 0:39 h.

Que no t'extranye, ni lo de la basura ni tot lo demés.
Te contaré una chicoteta historia:

Abans de la Democracia, en l'ajuntament del meu poble treballaben 7 municipals incluit el cabo, i menys d'una dotzena d'empleats, entre l'oficial major, el secretari, els escribents, l'alguazil, etc.
Corregiume si m'enganye, ni l'alcalde ni els consejals tenien un sou asignat, solament cobraben desplaçaments, dietes i alguna chicoteta remuneració mes quan feien algun treball extra deixant-se la seua faena habitual.
Canvià el regim, entrá la Democracia i de la nit al matí hi hagueren votacions i entrá el nou ajuntament. Un dia vaig vore que estaben fent unes instalacions de cables per tot l'interior, d'unes oficines a atres. Vaig preguntar i em digueren que anaven a informatisar-ho tot, perque un ordenador feia la faena de deu homens. Yo vaig pensar que disminuiría la plantilla pero, de la nit al matí començaren a "crear" llocs de empleo, (no de treball), i la plantilla que hi habia se multiplicá per 10, tant de empleats com de municipals.
Ara vas a per quaslsevol paper o document i tarden 15 dies en concedirtelo, mentres que abans t'el feien en el mateix dia.

COONCLUSIO: Quan vingué el proxim rebut de contibució era 10 voltes mes elevat que l'any anterior.

Moraleja: Llocs d'empleo, que no de treball. ¿Saps per qué ara se paga tant d'impost en els ajuntaments?, ¿T'ho dic a l'orelleta?
ratpenat